"Saya Masih Belum Terima Wang Mutaaah Dari Aidil" - Rita Rudaini

"Saya Masih Belum Terima Wang Mutaaah Dari Aidil" - Rita Rudaini


Rita Rudaini hari ini telah mendedahkan bahawa bekas suaminya, Aidil Zafuan masih belum membayar wang mutaahnya.

Sebelum ini, mahkamah memutuskan Aidil Zafuan harus membayar sebanyak RM30 Ribu kepada Rita Rudaini.

Ini komennya:

�Saya masih tidak dapat apa-apa bayaran untuk wang mutaah saya. Saya pun tak tahu mengapa dia masih tidak melangsaikannya lagi sedangkan dia sendiri pernah berkata tidak mahu berhutang dengan sesiapa dan mahu segera selesaikannya�

�Sepatutnya dia sudah mula membayarnya kerana surat daripada mahkamah pun sudah dihantar.Sekarang ini hanya menunggu dia untuk selesaikannya sahaja,�

Sumber: Murai

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel