Muat Naik Gambar Makanan di Instagram Punca Berat Badan Gadis Ini Turun

screen-shot-2016-09-09-at-9-02-25-pm

Oleh: Aimi Nordin

Nampaknya ada satu lagi tip untuk turunkan berat badan iaitu dengan memuat naik gambar makanan di Instagram. Macam mana muat naik gambar di Instagram boleh turunkan berat badan? Haa ni nak cerita

Seorang wanita Kerry Swift, 27 hilang banyak berat badan dengan hanya menjadikan Instagram sebagai diari apa yang dia makan setiap hari. Segalanya bermula selepas dia melihat balik badannya ketika satu acara anak lelakinya.

�Saya melihat balik gambar saya pada majlis sekolah anak lelaki saya dan apa yang saya nampak hanyalah lemak�

�Saya suka memasak dan muat naik di Instagram. �

�Saya gembira bila tengok makanan sihat yang saya muat naik di Instagram dan ramai yang mahukan resipi dan itu menjadikan saya semakin semangat nak amalkan gaya hidup sihat.� jelasnya.

Daripada ada 100 orang followers sahaja kini dia ada 18, 000 followers yang sentiasa menantikan resipi makanan sihat yang dimuat naik.

screen-shot-2016-09-09-at-9-02-10-pm

screen-shot-2016-09-09-at-9-02-18-pm



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel