Nak Cantik Tapi Kedekut?


Memang persaingan dalam dunia kosmetik hari ini sangat-sangat dahsyat. Pelbagai produk dengan tagline tersendiri dan juga packaging yang menarik banyak dipasarkan. Namun persoalannya adakah ianya berbaloi atau sekadar menanam tebu di tepi bibir? Kononya selepas menggunakan produk tersebut dijamin akan dapat hasil seperti yang dijanjikan?

Memang sudah menjadi mentaliti rakyat Malaysia, mereka hanya mahukan yang murah tetapi peroleh hasil seperti produk ratusan ringgit. Jadi dimanakah logiknya?

Baru-baru ini, satu video viral yang jadi perbualan hangat tentang keberkesanan produk teknologi Korea Co White dimana banyak testimoninya berjaya. Dalam paparan video terbabit, seorang wanita menjelaskan 'nak jadi cantik tapi pakai produk melayu yang hanya di'branding'kan sementara sumbernya hanyalah dari satu badan yang sama.

Benar, ada logiknya disitu. Tidak salah unutk kita melabur sedikit sahaja duit kita untuk mendapat hasil yang memuaskan dari membazir tukar-tukar produk, end up, muka kita sendiri yang akan menerima akibat buruknya.

Tidak dinafikan, produk Co White kini menjadii perhatian ramai dek kerana perubahan dalam masa 7 hari telah terbukti. Produk ini turut mendapat sambutan kerana harga yang mampu dimiliki rata-rata rakyat Malaysia tidak kiralah sama ada wanita ataupun lelaki.

Mari kita saksikan klip video ini:



Jadi, apa tunggu lagi? Mari tinggalkan produk lama dan jadi putih bersama Co White sepantas 7 Hari!

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel