TEMPAT PERCUTIAN UNIK PATUT PERGI PALING YANG PALING SEMPOI


1. Tubotel Langkawi


Langkawi mungkin tempat percutian paling common rakyat Malaysia. Jika mahu bercuti di pulau? Pasti Pulau Langkawi mesti include dalam senarai. Tetapi ada satu tempat menarik di Langkawi yang tak ramai orang tahu, iaitu Tubotel Langkawi.

Info lanjut : http://tubotel.com/cms/ 


 2.Tanah Aina Fahad, Pahang
Jarang orang bercuti tidur dalam khemah. Tetapi inilah keunikan Tanah Aina Fahad, sebuah resort yang menyediakan penginapan dalam khemah dengan aksesori bertaraf lima bintang! Resort ini terletak di Ulu Dong, Raub Pahang. Jika anda peminat flora dan fauna, masukkan Tanah Aina Fahad dalam wish list.
3.Tanah Aina Farouq, Pahang
Resort terletak di Pahang iaitu Tanah Aina Farouq yang berkeluasan 19 hektar di Mukim Tras, Raub; Tanah Aina Fareena (tiga hektar) di Lentang, Bentong dan Tanah Aina Fahad (dua hektar) di Ulu Dong, Raub. No 2 dan No 3 adalah resort di bawah Aina Farrah Soraya



4.Seaventures Dive Rig, Semporna Sabah
Kelainan yang sangat menarik bagi peminat aktiviti selam skuba � menginap di atas bekas pelantar minyak. Bilik ditawarkan sama ada untuk yang masih bujang hinggalah yang mahu datang sekeluarga. Must try!

Info lanjut: http://seaventuresdive.com / Emel: info@seaventuresdive.com


5. Casa Titik, Pahang
Jika anda penonton setia Teman Lelaki Upahan, pasti anda kenal sangat banglo di Cherating ini. Banglo yang diberi nama Casa Titik ini adalah banglo kepunyaan Kyra Lyda (dalam cerita TLU). Mungkin anda boleh dapatkan feel seperti cerita TLU dengan berkunjung ke banglo tersebut.

Anda inginkan situasi dan permandangan seperti di Sepanyol? Tidak perlu ke Madrid atau Barcelona semata-mata untuk merasai pengalaman itu. Anda boleh sahaja terus perg ke Casa Titik di Cherating, Pahang.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel