Untunglah Orang Terengganu Sebab Dato Aliff Syukri Nak Bantu Anda Berniaga Untuk berjaya.



Orang pernah kata beliau tidak akan berjaya kerana hanya ada SPM, namun dia hanya hadamkan cemuhan sebagai pendorong untuk berjaya, bukan dendam.

Mula berniaga dengan jual produk kepada kawan-kawan sepejabat, ketuk sana sini semata-mata nak jual produk dia sendiri. Tekad nak berjaya. Muka kena tebal.



Hari sabtu orang lain pergi menonton wayang di panggung. Dia pergi pasar tani, jual produk di sana pula. Hendak berjaya waktu berhibur kena korban!

Gaya dia promosi produk tarik perhatian pelanggan. Kalau malu, sampai bila-bila pun tak akan berkembang dan maju.

Ada untung sikit terus sewa rumah kedai dengan pekerja seorang. Azam untuk bina empayar lebih besar.


Nah, siapa sangka orang yang dahulunya gagal dalam SPM mampu membina empayar sendiri. Dato' Aliff Syukri, pengasas empayar D'Herbs Healthy Sdn Bhd berdiri gah sebagai syarikat produk kosmetik dan kesihatan no 1 di Malaysia. 

Jika dahulu beliau yang mencari pekerja, tetapi kini, sebut sahaja nama Dato' Aliff Syukri ataupun D'Herbs, pasti ramai sahaja yang ingin bekerja dengan jutawan muda kosmetik ini.

Dengan mempunyai 90 rangkaian produk baharu berasaskan 4 produk utama,Bedak Asas, Produk pelansingan, Minuman Kesihatan Wanita dan Lipstick Rawatan Bibir, syarikat D'Herbs kini  melebarkan sayapnya bukan sahaja di dalam negara, malah turut menjadi perhatian di negara jiran, Brunei dan juga Singapura.

Seperti yang diketahui ramai, Dato' Aliff pernah dinobatkan sebagai penerima angerah  Putra Brands Award, di mana hakim nya terdiri daripada pengguna-pengguna Malaysia sendiri. Anugerah terulung yang diterima Dato Aliff pada tahun 2015 ini, membuktikan yang produk beliau menjadi pilihan no 1 rakyat Malaysia.



Sehingga kini, Dato Aliff mempunyai beberapa anak syarikat seperti MG Sdn Bhd yang turut juga menghasilkan dan menjual produk kosmetik . Selain itu, beliau turut menubuhkan syarikat Aliff Herbs Manufacturing Sdn Bhd untuk pengilangan produk kesihatan dan kecantikan serta membolehkan syarikat-syarikat lain yang berminat untuk menghasilkan produk di bawah syarikat ini.




Dato' Aliff Syukri akan mengadakan seminar keusahawanan untuk membantu anda berniaga. Dato akan ajar satu persatu TEKNIK untuk memulakan perniagaan kosmetik.

Kali ini Dato Aliff akan membuka peluang untuk bersama-sama beliau dalam perniagaan yang lain daripada yang lain.
STRATEGIC BARU dan cara MARKETING terbaik akan dibocorkan.

Ketahui teknik dan mari bersama sama  berniaga dengan usahawan hebat tanah air kita !

Seat adalah SANGAT terhad. Hanya di buka kepada 100 ORANG SAHAJA.

?Tinggal 50 orang sahaja lagi?

Jadi jangan lepaskan peluang untuk bertemu dan belajar DIRECT bersama Dato Aliff syukri.

Yuran: Rm 50 (Akan dipulangkan semasa seminar)
Tarikh: 18 october 2016 (selasa)
Waktu: 9.00 pagi - 5.00 petang
Lokasi: Dewan YPU Yayasan Pembangunan Usahawan Kuala Terengganu

Untuk mendapatkan seat, sila call/whatsapp:


- 011 52582772 (Afda Ishak)

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel