Cara Untuk Viralkan Entri Blog Di Babab.net

Mesti kamu tertanya-tanya bagaimana cara untuk meletakkan entri anda di widget Artikel Popular di website babab.net kan? Meh sini aku ajar korang bagaimana caranya. Before that, jom kenali babab.

Apa itu Babab.net:

"Babab.net adalah aggregator site untuk membantu blogger-blogger baru di Malaysia mendapat tempat di search engine seperti google, bing dan lain-lain. Namun begitu, blogger yang sudah mendapat tempat di search engine juga tidak dihalang untuk menggunakan aggregator babab untuk mendapatkan lebih trafik atau untuk menyedarkan pembaca lain tentang kewujudan laman blog anda."

Sekiranya anda belum pasang kode auto ping babab.net dalam blog anda sila ambil kode di Dapatkan code auto ping dan silakan pasang dimana-mana tempat diblog anda wokehh. Jadi mari kita teruskan untuk isi utama entri ini iaitu Cara Untuk Viralkan Entri Blog Di Babab.net.
Cara Untuk Viralkan Entri Blog Di Babab.net

Cara Untuk Viralkan Entri Blog Di Babab.net:

  • Gunakan tajuk yang sangat menarik.
  • Hasilkan entri yang sangat menarik.
  • Tulis mengenai berita yang sedang menjadi bualan ramai.
  • Hasilkan entri yang hampir sama dengan artikel orang lain yang menjadi popular di babab.net dan sila ubah tajuk entri kepada yang lebih dashyat.
  • Ping setiap entri yang baru anda hasil di Babab.net.
  • Babab.net sememangnya bekerja secara automatik tetapi jika anda mahu mempercepatkan ping babab.net anda boleh ping secara manual.
Wokehh itu sahaja tips yang boleh saya berikan kepada anda semua mengenai babab.net. Don't forget to share this entry to your blogger's friends and just spread it out over the world wokehh.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel