Panduan Mengatasi Suami Bermasalah, Panas Baran Dan Malas

Panduan Mengatasi Suami Bermasalah, Panas Baran Dan Malas. Anda pening dengan karenah suami anda? Suami Panas Baran, Curang, Malas Bekerja, Kaki Penipu, Tidak Solat, Gatal dan banyak lagi adalah antara contoh masalah yang biasa dihadapi oleh seorang isteri. Apa yang penting isteri perlu positif dan yang pentingnya, manusia memang boleh berubah. Jadi apakah panduan yang boleh digunakan oleh isteri untuk membolehkan suami berubah menjadi lebih baik?
tips untuk isteri atasi suami bermasalah

Cara Mengatasi Suami Bermasalah Dengan Mudah 

Sebuah Ebook terbaru dari DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj boleh dijadikan panduan kepada isteri-isteri dalam menyelesaikan masalah suami bermasalah ini. Panduan ini memberikan tips-tips kepada isteri untuk menjadi agen perubahan atau mengambil inisiatif sendiri dalam membantu suami yang tercinta berubah menjadi baik. 

Ebook ini mengandungi antara lain Persepsi Suami Terhadap Isteri, senarai Karenah Suami dan Cara Mengatasinya, Teknik Menjadikan Suami Takut Bini,  Teknik Menguasai Diri Suami TANPA Menggunakan Sebarang Bantuan Dari Bomoh!, Doa Mustajab Untuk Si Suami serta banyak lagi.

Senarai Karenah Suami

Jika anda menghadapi di antara karenah suami seperti berikut yang terdapat di dalam ebook ini, maka anda patut merujuk ke panduan Suam Unggul ini kerana setiap karenah suami ada penyelesaiaannya.
  1. Suami Tidak Bekerja
  2. Suami Pengurus Rumahtangga
  3. Suami Lemah Mental
  4. Suami Tak Rasional
  5. Suami Paksa Tinggal Dengan Mertua
  6. Suami Berjawatan Besar
  7. Suami Berniaga
  8. Suami Miang Keladi
  9. Suami Bodo-Bodo
  10. Suami Jawatan Rendah
  11. Suami Hensem
  12. Suami Kememer
  13. Suami �Bisu�
  14. Suami Kaki Melaram
  15. Suami Simpan Perempuan
  16. Suami Kaki Kelentong
  17. Suami Kaki Disco/Kelab Malam
  18. Suami Workaholic
  19. Suami Tidak Penyayang
  20. Suami Panas Baran
  21. Suami Ramai Peminat
  22. Suami Terlalu Tua
  23. Suami Fanatik Pada Ajaran Tertentu
  24. Suami Jiwang Karat
  25. Suami Pucuk Muda
Semua panduan dalam menyelesaikan setiap masalah di atas telah tersedia di dalam ebook ini. Apa yang perlu anda lakukan, hanya beli dan baca ebook ini dengan sabar serta ikuti saranan-saranan yang diberikan di dalamnya.
  • Jom beli Panduan mengatasi suami bermasalah di Suami Unggul

Kepada isteri yang inginkan banyak lagi tips yang menarik, bolehlah merujuk kepada Panduan Mengatasi Suami Bermasalah, Panas Baran Dan Malas ini.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel