Penemuan Resepi Keluarga Dato Shareen


Dato Shareen telah meluahkan isi hatinya dalam rancangan Assalamualaikum di stesen Al Hijrah baru-baru ini. Beliau yang mendapat jemputan untuk menerangkan tentang Jus Suarama di rancangan tersebut, hasil dari permintaan dari orang ramai yang tak putus-putus membuat pesanan walaupun pemasaran Jus Suarama baru diaktifkan di media sosial sahaja.

Jus Suarama yang kini terjual bagai goreng pisang panas, makin mendapat perhatian ramai, khususnya mereka yang mempunyai penyakit serius, seperti kanser. Kandungannya yang mengandungi pelabagai kandungan gabungan teknologi dan tradisi, seperti daun rerama, gandarusa, kurma ajwa, durian belanda, madu propolis, habbatus sauda, memang dicari-cari dan tiada jus yang menggabungkan semua kandungan ini ke dalam satu produk sahaja yang boleh diamalkan seharian.

Ikuti video-video berikut yang tersiar di rancangan Assalamualaikum di stesen TV Al Hijrah baru-baru ini.



Datao Shareen yang berterus-terang dalam rancangan tersebut mengharapkan doa semua di luar sana agar Jus Suarama ini mendapat jualan kerana hasil jualan tersebut akan disumbangkan ke Maahad Tahfiz di Yala, Thailand. Beliau berharap penerima bantuan di Maahad Tahfiz itu akan mendoakan kesihatan dan mendatangkan manfaat semula kepada semua yang mengamalkan Jus Suarama untuk kesihatan.


"Di dalam badan kita semua memang sudah terdapat sel-sel kanser. Yang membezakan antara seorang pesakit kanser dan seorang yang sihat adalah samada sel-sel kanser tersebut aktif atau tidak. Kandungan dalam Jus Suarama membantu untuk menyahaktifkan sel-sel kanser di dalam badan. Oleh itu, Jus Suarama ini juga boleh diamalkan oleh mereka yang tidak mempunyai penyakit kanser kerana ia akan membantu untuk menjadikan sel-sel kanser terus tidak aktif lalu menjadikan seseorang itu sukar untuk mendapat penyakit kanser"





Jus ini yang sesuai untuk semua kategori umur, membolehkan pembeli beramal membantu golongan yang tidak mampu secara tidak lansung di samping mendapat khasiat daripada Jus Suarama itu sendiri. Produk ini juga telah menerima pengiktirafan Halal oleh JAKIM dan juga sijil GMP dari Kementerian Pertanian, jelas Dato Shareen.


Dato Shareen yang menyatakan niatnya memasarkan produk ini ke khalayak ramai bukanlah kerana ingin mengambil untung kewangan tetapi niatnya ikhlas untuk berkongsi rahsia yang beliau temui sewaktu berdepan dengan cabaran kanser dua tahun yang lepas. " Tiada guna duit yang berjuta jika tidak sihat",



Sempena dengan penjualan Jus Suarama ini di televisyen Al Hijrah, Datin Shareen telah berbesar hati untuk melanjutkan promosi Jus Suarama dengan memberikan potongan kepada harga jualan Jus Suarama untuk bulan Oktober ini. Pelanggan yang bertuah untuk bulan Oktober ini akan dapat menikmati 12 Botol Jus Suarama ini dengan hanya RM 1,440 sahaja, berbanding harga biasa jualan untuk 12 botol, iaitu RM 1,788. 


Untuk mereka yang ingin membeli kurang dari 12 botol Jus Suarama sekaligus, boleh juga membuat belian sebanyak 5 botol dengan harga hanya RM 500 saja. 


Harga sebenar Jus Suarama yang dijual sebelum ini adalah RM199 untuk sebotol. Jika dikaji semula, harga jualan sebenar empat botol Jus Suarama ialah RM 796 tapi inisiatif Dato Shareen untuk membantu pesakit kanser ini telah memberikan subsidi jualan sebanyak RM 200 ataupun RM 50 untuk setiap botol. Yayasan Shareen Almashoor yang dipengerusikan oleh Dato Shareen sendiri telah mengambil inisiatif memberikan subsidi RM 50 setiap botol kepada pembeli kerana prihatin dengan perbelanjaan tinggi kos perubatan yang perlu ditanggung oleh pengidap penyakit kanser.





Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel