3 Bahan-bahan Ini Akan Bantu Hilangkan Misai & Bulu Halus Pada Wajah Anda


Misai adalah masalah biasa bagi ramai wanita, yang memaksa ramai ke panjang melampau dan menghabiskan beratus�ratus ringgit pada penamatan perkhidmatan mereka. Kita harus mengakui bahawa mereka boleh menjadi agak menyusahkan dan isu-isu harga diri sebab jadi tidak hairanlah kita mahu mereka dihapuskan apa-apa cara yang mungkin.

Rawatan laser dan krim penyingkiran rambut komersil boleh memberi keputusan yang baik tetapi banyak pengalaman ruam serta kemerahan, disebabkan sensitiviti kulit muka semua sebatian kimia orang-orang di dalamnya. Itulah sebabnya mengapa ia adalah lebih baik untuk cuba satu pendekatan yang lebih semula jadi.

Dalam artikel ini kita akan berkongsi dengan anda resipi yang semulajadi yang akan membuang rambut wajah anda dalam masa kurang daripada 15 minit dan meninggalkan kulit anda licin dan berseri.

Resipi telah digunakan di timur tengah selama berabad-abad dan ia bukan sahaja menghilangkan rambut tetapi ia juga menjadikan kulit anda kelihatan lebih sihat, cerah dan licin. Semua orang yang pernah cuba ia berkata bahawa mereka akan kagum dengan keputusan cemerlang. Resipi ini adalah kaya dengan vitamin, mineral dan antioksidan-saudaramu yang melakukan keajaiban bagi kulit anda.

Bahan-bahan:


  • 2 sudu besar madu.
  • 1 sudu besar oatmeal tampal.
  • 2 sudu besar lemon jus.

Menghancurkan oat ke dalam serbuk halus dan kemudian Campurkan semua bahan ke dalam pes tebal. Memohon campuran ke daerah yang dikehendaki dan biarkan selama 15 minit. Basuh muka anda dengan air suam dan anda telah selesai. Memohon pelembap beberapa selepas itu dan ulangi proses 2 � 3 kali seminggu selama sebulan.

Anda akan perasan bulu hilang secara beransur-ansur sehingga mereka benar-benar pergi selama-lamanya.


Mencuba resipi ini dan beritahu kami apa yang anda fikirkan, kami pasti anda tidak akan kecewa dengan keputusan. Jika anda mempunyai kulit yang sensitif, berunding dengan pakar dermatologi sebelum mengenakan sebarang remedi buatan sendiri, anda tidak akan mahu untuk membuat perkara-perkara yang buruk.

Jika anda mempunyai kulit normal, anda boleh cuba tampal pada tampalan kecil kulit pada lengan anda semata-mata untuk memastikan ia tidak menyebabkan kerengsaan apa-apa.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel