Gempar Di Upacara Pengebumian Seorang Lelaki Apabila Kaki Manusia Terkeluar Dari Tanah

Satu kejadian yang amat mengejutkan berlaku ketika upacara pengebumian seorang lelaki yang dikenali sebagai Cleveland Butler apabila sebahagian kaki yang terkeluar dari tanah secara tiba-tiba dalam liang lahad.

Foto - The Sun
Situasi mengejutkan itu berlaku di Taman Peringatan Mount Holiness baru-baru ini ketika keranda warga emas yang berusia 85 tahun itu sedang diturunkan ke liang lahad.

Memetik laporan The Sun, anak perempuan si mati iaitu Butler, Sanda memberitahu bahawa situasi itu begitu trauma kerana baginya yang masih kesedihan selepas pemergian ayahnya yang tersayang.

Menurutnya, dia langsung tidak tergamak untuk melihat keadaan kaki tersebut ketika ianya terkeluar dari tanah, malahan tiada sesiapa pun yang memberi sebarang reaksi untuk memastikan pengebumian bapanya itu berjalan dengan lancar.

Sandra Butler


Kaki tersebut terkeluar betul-betul di atas keranda bapanya, jelas Alonzo Butler yang berusia 53 tahun iaitu seorang lagi anak Butler. Dia turut memberitahu semua orang hadir di upacara itu dapat melihat kaki manusia tersebut yang dibungkus dengan kain dan plastik itu sewaktu keranda bapanya sedang diturunkan.

Menurut laporan Mstar, seorang paderi telah melaporkan perkara berkenaan kepada pihak berkuasa New Jersey dan turut meminta agar mereka menyiasat tentang kejadian yang amat mengejutkan itu. - www.koleksiviral.com

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel