Respon Ruhainies Apabila Dikatakan Mirip Nora Danish

SEORANG wanita yang masih baharu dalam dunia lakonan mengakui dirinya sering kali disamakan dengan Nora Danish sejak dari bangku sekolah lagi tetapi dia tidak mahu menumpang populariti yang dimiliki oleh aktres comel itu.

Ruhainies mengambil perkara tersebut sebagai satu pujian yang tinggi dan dia merasakan dirinya terlalu kerdil untuk dibandingkan bersama Nora Danish.

Respon Ruhainies Apabila Dikatakan Mirip Nora Danish

�Sudah lama persamaan ini diperkatakan oleh orang. Sejak dari bangku sekolah lagi, ramai yang mengatakan wajah saya seakan sama dengan Nora Danish. Lepas dah masuk dunia seni juga perkara demikian diperkatakan lagi.�

Didakwa Seiras Nora Danish, Ini Komen Ruhainies
Nora Danish

Didakwa Seiras Nora Danish, Ini Komen Ruhainies
Ruhainies

�Pujian itu sudah terlalu tinggi untuk saya. Nora merupakan idola saya sejak dahulu kagi dan dia adalah pelakon yang hebat. Nora sudah berada pada tahap terbaik dalam kerjaya seni.�

�Kerjaya saya baru bermaula dan masih banyak pengalaman yang perlu saya cari dalam dunia hiburan ini.�

Ruhainies Mirip Nora Danish

Ruhainies Mirip Nora Danish

Dia juga menegaskan biarpun dirinya sering disamakan dengan Nora Danish, tetapi dia sesekali pun tidak menggunakannya untuk menumpang populariti pelakon tersebut.

Ruhainies Kembar Nora Danish

Ruhainies Kembar Nora Danish

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel