Novel Online : Pergilah Air Mata Bab 1 - Bab 49 - Karya Hanni Ramsul

? Assalamualaikum ?


Novel Online : Pergilah Air Mata Bab 1 - Bab 49 - Karya Hanni Ramsul



>>>Novel Online : Pergilah Air Mata Bab 1 - Bab 49 - Karya Hanni Ramsul<<klik SINI>>

>>>Novel Online : Pergilah Air Mata Bab 1 - Bab 49 - Karya Hanni Ramsul<<klik SINI>>

Sinopsis Novel Pergilah Air Mata : 

Noktah bahagia yang menjadi anganku, ternyata cuma titik mula derita yang tidak bertepi. Sumpah bukan ini yang aku mahu. Sumpah juga, aku tidak mahu membuat kau terseksa. Tidak pernah mahu merobohkan bahagiamu. Atas rasa bersalah, aku rela melihat kau menganyam bahagia bersamanya.
Namun, mengapa perlahan-lahan layananmu memberi tanda tanya di hati ini? Mungkinkah kita sama-sama berkongsi rasa? Mungkinkah kita sudah sama-sama terpaut? Atau mungkinkah segala yang berlaku tidak lebih hanya mainan perasaanku sendiri? Mungkin..kerna aku yakin, bencimu tidak mungkin berubah sayang. Bencimu padaku setinggi awan yang menyapu langit.
... SABRINA

Memang aku benci. Memang aku tidak rela dengan takdir ini. Namun, kenapa tulusmu terus mengikat aku pada ikatan yang paling ku benci ini? Mengapa hati ini penasaran setiap kali kau menagih perpisahan yang pernah aku janjikan? Cintakah ini, apabila aku tewas tiap kali memandang wajahmu? Sayangkah ini, apabila hatiku digaru resah tiap kali aku cuba lari darimu? Mustahil cinta kerana cintaku sudah kusimpul kukuh di hati dia. Lalu, apa yang sebenarnya yang berlaku antara kita? Bagaimana cara untuk aku hapuskan wajahmu yang terus menemani mimpiku? Di mana noktahnya mainan perasaan ini.
... BADRUL



>>Tonton Full Episod Pergilah Air Mata Episod 1 - Episod 26

>>Tonton Full Episod Pergilah Air Mata Episod 1 - Episod 26



Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel