(Gambar) Sultan Johor Dan Keluarga Melawat Tunku Jalil

(Gambar) Sultan Johor Dan Keluarga Melawat Tunku Jalil


Hari ini (22 November) merupakan hari kelahiran Sultan Johor, Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar.

Sultan johor telah bertitah sempena hari kelahirannya tidak perlu membeli hadiah tetapi mahu rakyat Johor bersatu padu.

Ini titah Baginda:

"Tidak perlu untuk membelikan apa - apa hadiah untuk hari jadi saya hari ini. Hanya satu permintaan dari saya, yang mana bagi saya amat berharga, iaitu untuk Bangsa Johor bersatu. Saya sayang rakyat saya. Tanpa rakyat maka tiada raja. Rakyat Johor adalah tanggungjawab saya dan impian saya adalah untuk melihat rakyat bersatu,�

Sultan Johor sekeluarga juga telah melawat Tunku Jalil di hospital.

Ini gambarnya:







Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel